AFFETMELİ Mİ?

  Affetmek bir insan için en zor olaydır, çünkü yapılanları, yaşananları unutmak çok ağır
gelir. Ama bana sorarsanız en zor olan kişinin kendini affedebilmesidir ancak o zaman karşınızdakini affeder özgürlüğünüze kavuşursunuz. İşte o zaman o zincirleri kırıp zihninizdeki kötü düşüncelere son verirsiniz. Kendini bir defacık bile olsa affetmeyi beceren insanın ömrü boyunca o soğuk duvarlara sırtını bir daha asla yaslamayacağını bilin.


  Yaşamınız boyunca hayatınıza ufacık da olsa değmiş bu insana nefret, kin besleyerek onun hayatını değil, kendi hayatınızı yorarsınız, yaşamınızı çekilmez ve hiç zevk almadan yaşarsınız. Soruyorum size değiyor mu? Bence asla değmiyor. Zihninizi ve ruhunuzu huzura erdirmenin tek yolu affetmek.


  Dediğim gibi kendinizi affedin ve asla suç aramayın ne kendinizde ne de karşınızdaki kişide, çünkü suç aramak, sürekli birilerini suçlamak yorar sizi ve unutmayın siz suçlu buldukça asla hiçbir şey düzelmez, sadece daha da karmaşıklaştırırsınız hayatınızı.


  AFFETMELİ Mİ? Affetmeli...


  Ben affettim kendimi siz de affedin, inanın bana bu hayat kendinizi affetmeden çekilmiyor. Yaşanacak çok güzel şeyler, gidilecek çok güzel yollar, varılacak çok güzel yerler var. 


  Yolunuza hep kuşlar eşlik etmesi dileğiyle...💙

Yorumlar

  1. Çok güzel bir yazı olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Elimize ve yüreğinize sağlık efendim. İçtenlikle yazılmış samimi satırların devamı için başarılar dilerim.😇

    YanıtlaSil

Yorum Gönder